h1

Må dina drakar vara små och söta…

21 december, 2013

En mycket god vän förlorade sin gamla mamma förra hösten och lade i samband med det ut en bild på en pytteliten drake som någon höll i handen och rubriken på inlägget fast mer välformulerat. Det anspelade så klart på allt det känslomässiga som kommer upp i den situationen och jag ville skicka ”en blomma”:

IMG_7629

Tyg: Singeljersey med lycra från Znok, rsår från Jofotex

Modell: LG-trosan från LG-sömnad

Bra: Min vän säger att de funkar. Hon känner sig stärkt i dem och det var ju meningen.

Dåligt: Att jag köpte så lite resår.

One comment

  1. ”The more we welcome our dragons (problems, tasks etc) the smaller and friendlier they become.”
    Så var texten till den pyttelilla draken på ett par fingertoppar. Den tanken hjälpte mig igenom många utmaningar förra hösten.
    Och de här trosorna!!! Sällan har jag blivit så rörd av ett oväntat brev.
    Draktrosorna åker numera på varje gång jag behöver lite extra styrka. Ingen annan ser dem, men jag vet…
    Tack än en gång!



Kommentera

