h1

Nygammal passion: underkläder.

11 januari, 2013

Pfaff och Husqvarna ordnade en helg med inspiration, kurser och en del försäljning i Jönköping i höstas och jag och KnivshultsAnna gick BH-kurs hos Lisa. Det var behövligt, det var länge sedan jag sydde min BH när vi var på kurs hos henne. Hon hade klippt till allt tyg så vi kom igång direkt, alla han göra sina misstag och rätta till dem och jag tror att alla lärde sig trots att det var fler än jag som uppgett fel storlek när vi bokade kursen (Jag trodde inte att jag fortfarande skulle amma då men det gjorde jag)

IMG_7644

 

Tyg: allt från LG-sömnad

Modell: LG-BH:n.

Bra: Jag lärde mig massor och fick nästan till det knepiga området i armhålan.

Dåligt: Tja, det där med storleken då… men det är snart åtgärdat.

Kommentera

